YOUR online

POWER coach

Jouw go-to platform om waar en wanneer je wil

aan je fysieke en mentale kracht te werken.

Heb je nood aan een stevige HIIT-sessie, een rustige yogaflow of toch eerder een meditatie? Onze video on demand-bibliotheek heeft waar jij nood aan hebt. Beslis zelf waar, wanneer en hoe lang je wil sporten, kies een video uit één van de categorieën, druk op play en let’s go!

Wie zich abonneert, krijgt toegang tot:

  • nu al meer dan 70 on demand-lessen op het platform
  • wekelijks komen er 2-3 nieuwe lessen bij
  • voor ieders wat wils: stevige workouts, yogaflows, meditaties, cardio, stretching, challenges en nog meer!
  • 1 live bonusles/maand waarvan de replay achteraf mee op het platform komt
  • een coaching series waarin ik je juist leer bewegen
  • een besloten community waarin je al je vragen kan stellen en waarin ik wekelijks updates en tips post
  • kortingen op masterclasses over specifieke onderwerpen

Dit allemaal voor slechts €21/maand 

Abonnementen

FAQ’s

1. Hoe werkt de free trial?

Kies eerst hier je gewenste abonnement. Daarna kan je 14 dagen het hele platform gratis uitproberen. Hiervoor wordt €0,02 in rekening gebracht zodat je na afloop van je free trial automatisch op je gekozen abonnement kan overschakelen. Als je zelf de free trial niet stopzet, wordt er dus na 14 dagen automatisch het gekozen abonnement geactiveerd en een eerste betaling geïncasseerd. 

 

2. Hoe abonneer ik me?

Selecteer hier het gewenste abonnement. Maak een account aan en maak de betaling in orde. Eerst doorloop je sowieso een periode van 14 dagen om het platform te kunnen uittesten (€0,02). Na die 14 dagen wordt automatisch je gekozen abonnement geactiveerd.

3. Ik koos voor een maandabonnement. Hoe gaat dit in zijn werk?

Iedere maand wordt het abonnementsgeld automatisch geïncasseerd. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Het abonnement loopt door tot je het opzegt.

4. Wat is mijn opzegtermijn?

Je dient je abonnement een maand op voorhand op te zeggen. Als je betaling steeds gebeurt op de 1e van de maand en je zegt je abonnement op op bijvoorbeeld 15 januari, zal op 1 februari nog een betaling geïncasseerd worden. De maand daarop niet meer.

5. Hoe zeg ik op?

Op de pagina ‘mijn account’ kan je de incasso en zo dus ook je abonnement stopzetten. De momenten waarop je dit best kan doen, zijn afhankelijk van het type abonnement dat je hebt.

6. Zit ik aan een abonnement vast als ik enkel een specifiek programma koop?

Nee, door een specifiek programma aan te kopen, betaal je enkel voor dat programma en niet voor een abonnement. Dit wil wel zeggen dat je geen toegang krijgt tot alle andere lessen op het platform. Hou er rekening mee dat je abonneren op het platform sowieso het voordeligste is, omdat je ook een abonnement kan stopzetten wanneer jij wil.

7. Hoe lang heb ik toegang tot het platform?

Je hebt toegang tot alle lessen die in je abonnement zitten zolang je betaling lopende is. Wanneer je deze opzegt, heb je geen toegang meer tot de lessen. Kocht je enkel een specifiek programma? Dan staat er steeds in de beschrijving van het programma hoe lang je de toegang behoudt.

8. Kan iedereen meedoen?

Alle niveaus zijn welkom op het platform. Bij de meeste workouts staat duidelijk vermeld of het gaat om een beginner, intermediate of advanced training. Vaak worden tijdens de workouts zelf ook nog opties gegeven om het makkelijker of moeilijker te maken. Het is sowieso aangeraden om goed naar je lichaam te luisteren en aan te voelen wat voor jou mogelijk is.

9. Wat bij specifieke lichamelijke klachten?

Wanneer je last hebt van specifieke klachten is het aangewezen om een dokter of fysiotherapeut te contacteren. Of het verstandig is om de workouts mee te doen, hangt af van de aard van de klacht. 

10. Ik ben zwanger/net bevallen. Kan ik de workouts mee doen?

Er komen binnenkort pre- en postnatale workout video’s op het platform, maar als je zwanger of net bevallen bent, is het verstandig om steeds raad te vragen aan een bekkenfysio of een kinesist die bevoegd is om je pre- en postnataal te begeleiden. Iedereen is anders, daarom is het belangrijk om steeds goed je grenzen te bewaken en aan te voelen wat wel en niet gaat. 

11. Wanneer is de live bonusles? Hoe gaat dit in zijn werk?

De live bonusles gaat 1x/maand door. Wanneer deze doorgaat is elke maand anders en afhankelijk van de voorkeur van de members van het platform. In de besloten community zal steeds de mening gevraagd worden van de members: wat voor hun het beste past en welke workout ze graag willen doen. De bonusles gaat door via Zoom en het is aangewezen (maar niet verplicht) je camera aan te zetten zodat je zo goed mogelijk gecoacht kan worden.

 

12. Zijn de lessen beschikbaar op alle apparaten?

Je kan via elk apparaat inloggen op je account. Je kan de lessen dus overal en zo vaak je wil bekijken, op je apparaat naar keuze.

13. Komen er regelmatig updates?

Iedere week verschijnen er 2-3 nieuwe lessen op het platform. Daarnaast blijf ik steeds in beweging en ga ik steeds op zoek naar manieren om mijn coaching te verbeteren. Heb je tips of opmerkingen? Stuur een mailtje naar info@yourpowercoachjana.be.

15. Wat als ik problemen heb met mijn account of als er iets niet werkt?

Bij technische problemen die je zelf niet kan oplossen, kan je hier het contactformulier invullen.

16. Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Dan klik je op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina, of op ‘wachtwoord aanpassen’ op de profielpagina. Zo kan je een nieuw wachtwoord aanvragen.

Nog vragen?

Aarzel niet om even contact op te nemen via onderstaande knop!